Czym się różni SEM od SEO ?
Rozwój marketingu internetowego pozwala nam na skuteczną reklamę w Internecie. Spośród wielu dostępnych form promocji marki...
SEO to skrót od Search Engine Optimization, który jest praktyką polegającą na zwiększaniu ilości i jakości ruchu na Twojej stronie poprzez organiczne wyniki wyszukiwania.
Aby zrozumieć prawdziwe znaczenie SEO, podzielmy tę definicję i spójrzmy na poszczególne części:
Możesz myśleć o wyszukiwarce jako o stronie internetowej, którą odwiedzasz, aby wpisać (lub wypowiedzieć) pytanie do skrzynki i Google, Yahoo!, Bing, lub jakiejkolwiek innej wyszukiwarce, której używasz, magicznie odpowiadając na pytania z długą listą linków do stron internetowych, które mogą potencjalnie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
To prawda. Ale czy kiedykolwiek przestałeś się zastanawiać, co kryje się za tymi magicznymi listami powiązań?
Oto jak to działa: Google (lub każda inna wyszukiwarka, której używasz) posiada gąsienicę, która wychodzi i zbiera informacje o wszystkich treściach, które mogą znaleźć w Internecie. Gąsienice przynoszą wszystkie te 1s i 0s z powrotem do wyszukiwarki, aby zbudować indeks. Indeks ten jest następnie podawany za pomocą algorytmu, który próbuje dopasować wszystkie te dane do zapytania.
Istnieje wiele czynników, które wchodzą w skład algorytmu wyszukiwarki, a oto jak grupa ekspertów ocenia ich znaczenie:
O części optymalizacji SEO - jest to, gdzie ludzie, którzy piszą wszystkie te treści i umieścić je na swoich stronach są zgrzytliwe, że treści i tych stron w górę, więc wyszukiwarki będą w stanie zrozumieć, co widzą, a użytkownicy, którzy przybywają za pośrednictwem wyszukiwania będzie lubić to, co widzą.
Optymalizacja może przybrać wiele form. To wszystko począwszy od upewnienia się, że tagi tytułowe i meta-opisy mają charakter informacyjny i odpowiednią długość, aż po wskazanie wewnętrznych linków na stronach, z których jesteś dumny.
Ta sekcja naszej strony jest po to, aby pomóc Ci dowiedzieć się wszystkiego, co chcesz o SEO. Jeśli jesteś zupełnie nowy w temacie, zacznij od samego początku i przeczytaj Przewodnik dla początkujących w SEO. Jeśli potrzebujesz porady na konkretny temat, wkręć się tam, gdzie ci odpowiada.
Oto ogólny zarys:
Budowa strony przyjaznej dla SEO
Kiedy już będziesz gotowy, aby zacząć chodzić po SEO, nadszedł czas, aby zastosować te techniki SEO na stronie, niezależnie od tego, czy jest to zupełnie nowa czy stara strona, którą ulepszasz.
Te strony pomogą Ci rozpocząć wszystko od wyboru domeny przyjaznej dla SEO do najlepszych praktyk dla linków wewnętrznych.
Treść i związane z tym narzuty
Strona nie jest tak naprawdę stroną, dopóki nie masz treści. Ale SEO dla zawartości ma wystarczająco dużo specyficznych zmiennych, że daliśmy mu jego własną sekcję. Zacznij od tego miejsca, jeśli jesteś ciekaw, jak badać słowa kluczowe, jak napisać przyjazną dla SEO kopię oraz jaki rodzaj znacznika pomaga wyszukiwarkom zrozumieć, o co tak naprawdę chodzi w Twojej treści.
Tematy na miejscu
Nauczyłeś się już wiele na tematy na miejscu, zagłębiając się w treść i związane z nią oznaczenia. Teraz nadszedł czas, aby uzyskać techniczne informacje o robotach.txt.
Tematy związane z linkami
Wejdź głęboko we wszystko, co kiedykolwiek potrzebowałeś wiedzieć o linkach od anchor text do przekierowania. Przeczytaj tę serię stron, aby zrozumieć, jak i kiedy używać nofollow i czy blogowanie gości jest rzeczywiście martwy. Jeśli jesteś bardziej zainteresowany budowaniem linków (pracujesz nad poprawą rankingu na swojej stronie poprzez zarabianie linków), przejdź od razu do Przewodnika dla Początkujących do Budowania Linków (Beginner's Guide to Link Building).
Inna optymalizacja
Gratulacje! Opanowaliście już tajniki codziennego SEO i jesteście teraz gotowi na kilka zaawansowanych tematów. Upewnij się, że cały ruch ma jak najłatwiejszą konwersję z optymalizacją współczynnika konwersji (CRO), a następnie przejść na poziomie mikro z lokalnym SEO lub wziąć tę stronę globalnie z międzynarodowym SEO.
Ewolucja SEO
Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się często, a taktyka SEO ewoluuje w odpowiedzi na te zmiany. Jeśli więc ktoś oferuje Ci porady dotyczące SEO, które nie wydają Ci się właściwe, sprawdź na stronie konkretnego tematu.
Rozwój marketingu internetowego pozwala nam na skuteczną reklamę w Internecie. Spośród wielu dostępnych form promocji marki...
Marketing internetowy to niezwykle skuteczny sposób na wypromowanie swojej firmy i dotarcie do nowych użytkowników. Odpowiednia strategia...
Współczesny świat handlu i usług opiera się na internecie. Klienci zwracają uwagę na łatwość robienia zakupów z własnego domu lub biura...
Google bierze pod uwagę kilkaset czynników rankingowych. W ostatnich latach najgłośniej jest o najnowszej grupie sygnałów dotyczących jakości...
Jak działać w internecie, żeby promować swoją markę? Do czego potrzebne jest Ci pozycjonowanie? Czy nowe media pomogą wzrastać Twojej firmie? Jaki sprzęt jest Ci potrzebny do biura? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz na naszej stronie.